torsdag 12. november 2009

Bihullebetenelse kan føre til smerte i tennene...

Ja.. Nytt innlegg... Grunnen til at det er lenge mellom hver gang er fordi at det ikke skjer noe når jeg prøver å logge på bloggen min, bare kommer til en ny side om internett explorer... Så vet dere det.. Men denne gangen gikk det altså.

Hmm... Siden sist.. Tja.. Forrige helg hadde vi besøk av Tony Nash (trener for det amerikanske landslaget btw) og det var suuuupergøy. Trening Torsdag, Fredag, Lørdag og Søndag. Gikk så sykt fort og vi lærte masse nytt. Tony var både skummel og kul, noe som fikk alle til å sjerpe seg betraktlig. Folkens...; NM blir så syyykt fett! Bare vent =)

Fortiden føler jeg meg rar i kroppen... Som om jeg ikke har noe overskudd, overhodet.. Håper det løser seg, men skal til legen i morgen. Igjen.

Håper en tur til Tropical Island, Beach Cup, Berlin, Tyskland, kanskje hjelper litt... Gleder meg iallefall kjempemye. Kjennes ut som eeevigheter siden jeg reiste bort sist!

Idag har jeg vært hos tannlegen og gaaah jeg likte det ikke... Men men.. Hadde hull og måtte borre og greier, og fikk bedøvelse for første gang. Jeg må si jeg ble skuffet, etter alt jeg har hørt om bedøvelser... Joda den funket til sin hensikt. Men jeg som trodde jeg ikke skulle klare å snakke klart og se ut som jeg hadde fått hjerneslag i ansiktet. Dette skjedde altså ikke, og jeg kunne fint snakke og så helt normal ut (så normal som jeg kan bli iaf). Men må inrømme at det var litt kult å putte korken på lepomaden min i overleppa og ikke kjenne at den var der da =P

Og siden jeg fortsatt ikke har meldt flytting så var jeg jo såklart på tennlegekontoret i Hometown, Asker og da måtte jeg så klart en liten tur på gode gamle "Trekanten", for litt trøste-shopping. Ble masse fint på meg =D På lørdag er det også åpningen av "Jimmy Choo" for H&M, og jeg skal lett stille vekkerklokka for å komme meg dit og grabbe noen go'biter =) Men etter det skal jeg ikke kjøpe noe mer på en stund. Har jo ikke plass til alle klærne mine i klesskapet uansett, så.. Og mest sannynelig finner jeg noe fint i Berlin også, samt at min kjære mor drar til NY på Onsdag, og SKAL kjøpe med seg masse fint til meg :D

Nå skal jeg lage meg noe mat, som jeg har blitt så flink til (og prøve å glemme at hva jeg enn lager så smaker det ikke så godt som spareribbsen jeg spiste på HardRock i går, med didi) og gjøre meg istand til trening.

Later folks...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar