lørdag 28. november 2009

New Moon =)

Nå har jeg også sett den =) Colosseum med Maylinn, Lotte og Didi =D Savner å lese bøkene merker jeg...

En annen ting jeg også har gjort er å fått iPhonen til å funke, og jeg må bare si det; Jeg ELSKER den <3 Jeg går aldri tilbake til vanlig mobil igjen..!! Og ehm.. Hvis du er leser av denne bloggen og føler at jeg bør ha nr ditt, så legg det gjerne igjen i kommentarfeltet, eller send meg en mld og si hvem du er =)

Imorgen skal bli ultimate "slappe av dagen", for på mandag begynner jobb igjen. Hmm... På snakk om imorgen... Det er første advent, er det ikke? Hvor er snøen? Jul = Snø... Hmm rart at det er jul egentlig, føles ikke så lenge siden sist... Imorgen er det også bursdagen til Margarita =) En spesiell søndag på alle måter! =D

Nå er jeg sliten, så det blir kanskje en tidlig kveld i kveld...

Nattinatt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar