tirsdag 3. november 2009

Her er det fint =)

Jobb idag, så legekontoret... Blodprøve... Sove på toget.. Hanna Montana og avocadosalat til middag... Og NÅ er min dag slutt! Trøtt og sliten. Trist å for en gangs skyld IKKE være på trening, pga av legetimen... Som btw var skummelt. Liker ikke legekontorer. Nesten så jeg begynnte å grine da han spurte hva som feiler meg (og jeg vet ikke hvorfor selv engang)... Og blodprøve.. Huff og gru.. Men nå er det over, heldigvis!

Men føler på meg at i morgen blir en bra dag =)

Btw.. Igår var jeg en HELT og ryddet heeele leiligheten til meg og marga!! Vasket gulvet og søvsugde og vasket badet, doen.. Kjøkkenet.. Gangen..! Nå lukter det "krystall" og "jif" overalt =) Gulvet på rommet mitt kom til syne og ;D

Nattinatt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar