søndag 8. november 2009

Back ;D

Åh.. Klikker helt... Grunnen til at jeg ikke har blogget i det siste er fordi jeg ikke har klart å logge på... Blæææ!! Men nå gikk det, tenk! ;D

Jepp folkens... Mange fikk det sikkert med seg på trening... Men til alle andre som ikke var på treningen min idag, så har jeg farget håret =) Nå er det brunt :) hihi.. Men skulle gjerne lagt ut et bilde av det.. men har ikke blåtann på pc'n.. Så det går ikke å legge inn fra mobilen min =P Men legger ut ett fra sist jeg farget det brunt... Som er en stund siden, type desember 2007.. Mari skal ha credz også denne gang ;D Hun var her på jentekveld igår... Me like! Meget så kos :) Tusen takk!

En ting til siden sist.. JEG HAR LÆRT MEG STILLESTÅENDE FLIKK FLAKK! =D Oki... Vet at det ikke er så stort... Siden alle kan det liksom.. Men jeg er veldig glad, for jeg har slitt med det lenge... STORT takk til Marcus turner! Uten deg... Er jeg lost =P Og nå får jeg også litt press på meg, siden jeg skriver det i bloggen at jeg kan det.. Har nemlig ikke gjort det på hardfloor enda.. Men det skal jeg =) I morgen...

Ellers... Så var laget på peppes idag, både coed og spirit =D Great fun! Vi har besøk av am. trener, og da er det kos med noe sosialt :) Gøy med utenlandsk trener, og lære nye ting osv =) Man føler presset på trening, og det er bra, så sjærper man seg litt ekstra ;D Hihi...

Men kommer ikke på noe mer som har skjedd... Jobb og trening all week long! Nå skal jeg ta kvelden så jeg er frisk og rask og opplagt til en ny dag med trening.. Den aller siste dagen denne uken =P Snart er det Beach Cup! Me can't wait!! :D Denne jenta trenger feeerie!

Nattinatt <3

2 kommentarer:

  1. bare hyggelig søta;) vi må gjøre det igjen! en gang etter 30. november da:P

    SvarSlett