torsdag 25. februar 2010

Blid..

Og brun? :P Nja ikke helt.. Men det kommer seg. Så lenge jeg ikke er like gjennomsiktig som Margarita så er jeg fornøyd på NM... Men du er vakker selvom altså.. Som en Pærle :) Så kan vi si at jeg er like søt og brun som et kneipbrød :P eller noe...!

Sliten etter min sykt korte og radome syke-tid.. Det hjelper liksom ikke så mye å jobbe og trene, for å komme meg igjen.. Men har jeg liksom noe valg, NEI :P

Nå er det natta.. Må være uthvilt til jobben imorgen!! KARNEVAL I CHRISTINE DAL BARNEHAGE! Gjett en gang hva jeg skal kle meg ut som..? Ja, du gjettet riktig, cheerleader!! Og ikke en hvilken som helst cheerleader... Ida skal være en dronning så klart :)

GS-treningg rett etter jobb blir ikke så gærent det heller ^^ Cheerleader fra morgen til kveld!!

Generalprøve på søndag fokens.. :O Serr..!!

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar