mandag 22. februar 2010

Julaften!!!

Haha.. Vel, nesten iallefall :) Idag har nemlig to av tre pakker, dvs hentelapper, dukket opp i postkassen min her i Etterstadgata 22 =) Yey, nok en gledens tur (to stopp) med 37 bussen til Galgeberg for pakkehenting ^^ Weee!!!

Åh såååå mye snadder i pakkene a gitt! En lykkens dag idag :) Så glad at tom. den kjedelige tollavgiften ga jeg blappen i.. Betalte og smilte videre!
MD Formulations Continuous Renewal Serum
Burt’s Bees Hair Repair Deep Conditioner
Benefit Benetint
L’Occitane Ultra Rich Shower Cream
L’Anza varmebeskyttende spray
John Masters Organics Anti-frizz Serum
Benefit That Gal Brightening Face Primer
Weleda Hand Cream
Decleor Aroma Solutions Nutri-Smoothing (leppomade)
Decléor Hydra Floral Mask

Måtte selvfølgelig teste noen av go'bitene, derfor et ultrafjortiz bile av MOI :P
Nå skal jeg spise litt kjapp fjorland.. Og forte meg avgårde til GS-trening :D See you!!

7 kommentarer:

  1. uuh!! alltid gøy med pakke i posten;)

    jeg kan gå god for serumet fra MD, leppepomaden (venter på ny nå, leppene mine dævver uten den!), og hydra floral masken^^ og de andre tingene er sikkert også awesome^^

    fjortis azz<3<3

    SvarSlett
  2. skjer med at du kjøper så mye sminke?
    du ser jo helt lik ut på alle bildene, selvom du har ny sminke eller ikke..:P

    SvarSlett
  3. I know, sykt gøy!! Jeg venter på en siste nå, men etter det så kommer det nok til å drøye en god stund før jeg handler mer stuff.. Jeg er skikkelig fornøyd med alt :) Weee! Lappepomaden er elsk!!

    Jeg kjøper så mye sminke fordi de produktene er mye bedre for huden. Den sminken jeg brukte før (billig sminke fra cubus feks.) gir urenheter osv. Har blitt åpvirket av de kjære venninnene mine som overbeviste meg om at såpe og vann og spenol ikke var særlig lurt :) Dessuten har jeg faktisk kjøpt veldig lite sminke. Har kjøpt renseprodukter, fuktighetskremer, leppepomader, hårprodukter osv også ;)

    At jeg ser lik ut på bildene er jo bare bra, for jeg kjøpte ikke ny sminke for å ENDRE på utseendet mitt (sånn sett bort ifra urenhetene osv). Jeg er jo fortsatt meg ;)

    SvarSlett
  4. Dessuten så tester ingen av de nye produktene mine på dyr, så vidt jeg vet ^^ Det er jo et pluss ;)

    SvarSlett
  5. så bra:D:D er lurt å ikke over-shoppe på nett, merker jeg er litt avhengig nå, hehe^^

    til mystiske anonym: skjer med å lese bloggen til ida hvis du bare skal klage og i tillegg ikke oppgi hvem du er? hmm.......

    SvarSlett