torsdag 11. februar 2010

Fail =P

Ops... Ja, ehm.. Så ble det litt shopping igår og idag.. Det skulle jo ikke bli sånn, men har virkelig ikke shoppa (altså.. i butikker mener jeg da, netthandel teller ikke) på evigheter uansett. Dessuten handler jeg ikke klær på nett..!
Ble masse fine ting :)
To skjorter faktisk, som er et plagg jeg bruker sjeldent, men som jeg synes egentlig er skikkelig fint, en blomstertunika-sak som er ganske tykk i stoffet men skikkelig myk, en mac concealer, en "makeup store" blemish concealer, neglsaks, neglolje, styrkende lakk, hello kitty neglbåndsting og neglfil, masse hårstrikker, en billig bronzer-kost, en liten hello kitty-mappe, 3-pack flettearmebånd, "yes-smykke", naglearmebånd, treningstights og bommulstights med glidelås nederst, paljettsneakers (4 sistnevnte kjøpt på barneavdelingen ;)
Kanskje jeg kjøpte noe mer, men det husker jeg ikke nå :P
Noen av de tingene jeg har kjøpt.. Bare noen bilder jeg fant på nettet.. Har lånemobil, så får ikke lagt inn noen bilder på ting :P
Btw.. På 37-bussen isted så hadde jeg en skikkelig "american teen-movie" opplevelse. Det var morro, hihi... Dumt at jeg bare skulle ett stopp, for det hadde vært kult å se hva som kunne skjedd :P Men mer en det vil jeg ikke røpe... Høhø!
De bra dagene fortsetter...! Me like it!
Imorgen blir det NIH rett etter jobb og ut å spise med jobben rett etter det! Hmm.. Det minnet meg på at jeg må pakke litt ting =P
Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar