søndag 7. februar 2010

Mandag..?

Treningshelgen er over, og det ble bra skills på fleeeere ;D Wohoo.. Spess en jeg er stolt av ;)
Nå er det tilbake til hverdagen.. Ida er frisk og rask igjen, og glad for at det denne gangen gikk fort over!!

Nå har jeg bestemt meg, jeg skal søke dyrepleieren nå! Sjansene for å komme inn er miiinimale, men så slipper jeg iallefall å angre på at jeg aldri gadd eller turte. Ingen store forhåpninger, så heller ikke noe å bli skuffet over, bare evt. positivt overrasket ;) Jeg taper iallefall ingenting!

Så vet dere det!!

Nå er Iphonen i orden og ligger å venter på meg på Kiwi aka Heggedal Postkontor. Gleder meg gleder meg.. Så da er det ikke lenge til jeg vender tilbake til dalen gud glemte.. ;) Blir kos å se familien igjen, for jeg savner dem masse.. Enda dem bare er 40min unna med toget :P Kanksje i morgen..?!

Klem klem :)

2 kommentarer:

  1. Tenk så gla vi hadde blitt hvis du kom hjem en tur i morgen. Marius, Vilde, Elise, Thyra, Monica og lille søte Isabell, Thomas og jeg skal nemlig spise middag sammen i morgen. Vi lengter etter deg... klemz mamma

    SvarSlett
  2. Som sagt :) Tirsdager er uaktuellt ;) Men jeg kommer snart en tur.. Må hente post hos pappa ;)

    SvarSlett