lørdag 13. februar 2010

Heime hos han far ;)

Trallalalaaa.. Nå sitter jeg her på den STOOORE MACEN til pappa, på kontoret som jeg har tilbrakt sååå mange minnerike timer i :) Deilig igrunn.. Jeg savner det litt =)

Skal gå opp å se på OL med han etterpå ;)

Idag er en sånn "sliten-dag" (KLEIN!!) som man skulle ønske at ikke telltes som helg, fordi man mister en helgedag å slappe av på, uten jobb, og gjøre det man har lyst til. Hater at kroppen hele tiden skal minne meg på at jeg "syndet" natten før... Men hvem andre enn meg selv har jeg å skylde, jo ingen..

Jo forresten.. Kollegaene mine :P For i går etter trening bar det rett avsted til resturante med alle de søte fra barnehagen.. Altså, de voksne da.. Tapas = Namm btw!! Og jammen ble det ikke ut på byen med voksne damene også.. Jeg hadde jo egentlig ingen planer om det, men siden det var litt sånn avskjedsfest for to kollegaer så måtte jeg jo liksom være der sammen med alle. Og da ble det jo noen øl og fler. Jadda, litt sånn rart underground sted fant vi :P Var supermorro!

Idag var det selvfølgelig tidligtrening, akk og ve..! Men det gikk faktisk overraskende bra. Jeg har funnet ut at Cheerleading kurerer det meste, bare fordi det er så SINNSYKT GØY! Lurer på hvor mange ganger jeg egentlig har trent, men burde holdt senga. Begynner å bli noen. Eller som den gangen jeg gikk med krykker på skolen, men stuntet helt fint på trening :P

Og jeg vet at jeg ikke er den eneste =P Eller hva?

I morgen skal jeg en tur til mamma og gi hun oppmerksomheten hun fortjener, siden det er morsdag. At det er Valentinesday skal jeg glemme, for Ida har ingen Valentine, og da er det ikke noe morro! Det er nok neppe en rose på puten min når jeg våkner i morgen, for å si det sånn..! :P

Får håpe alle lovebugs der ute får en fin dag da :)

Og btw.. Iphonen er MIN igjen!! Jeg fikk en NY!! Jadda :) Så på mandag skal jeg pent og pyntlig gå til innkjøp av skjærmplast og beskyttelses-dekksel ;D OG som om ikke det var nok, øvelseskjøring-beviset har kommet til meg i posten :) Hihi..

Nå håper jeg pakkene mine med stæsj fra nettet kommer snart..! Er så utolmodig, og det er sååå gøy å få pakker!! - Så vet dere det!!

Dagens sang:
So You Can Cry - Ne-Yo

Den er bare helt fantastisk søt og jeg blir helt mo knærne av stemmen hans i denne sangen. Dessuten elsker jeg budskapet! Hvis HAN har skrevet teksten så er jeg herved NeYo-fan..! Selv om det er en litt sånn grinesang så får den meg på godt humør av en eller annen grunn. For jeg har faktisk ikke noe å gråte for nå, hvis du lurte på det, hehe.. =P

Life isn't long
There will be pain but life goes on
With every day, a brand new song
But if you'd rather stay at home
Let me do you a favor

I'll ask the sun to shine away from you today
So you can cry
If that's what you want alright
And I'll ask the clouds to bring the rain for you today
So you can cry
If that's what you want alright
Ohhhh if that's what you want alright

I'm a lover
And the pain of the heart from another
Can be difficult to recover
Yes, this I know
But difficult isn't impossible

Klem klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar