søndag 28. februar 2010

Rooosaaaa

Bloggen har fått ny farge også!! Yey!!

Dagen idag har sett ut slik: Trening, sol, klesvask, fiskegrateng og "Miss Undercover" med samboeren :) BRA dag med andre ord!!

Imorgen er det generalprøve, og jeg må faktsik innrømme at jeg har nerver...!! Vanligvis har jeg ikke brydd meg, for det har vært liksom som en vanlig trening i hallen eller på NIH først, og så kommer det et en del foreldre osv.. Men nå er det i en annen hall, mer folk, og de forskjellige lagene og gs/ps'ne har egen oppvarmingstid osv... Mini-NM jo..!! Men det skal nok gå fint!! =)

Blir utfordring å finne Bølerhallen i morgen da..!! Btw, bare å komme å se for alle som vil, event på face :)

Åh, isted ble jeg spurt om å være daten til en gardist til gardeballet, sånn btw :) Jeg har såååå lyst..! Ball er helt min greie ;D Meeeeeen haken var at det er neste helg, og da er jeg jo kind of opptatt, haha... :P Håper jeg får muligheten en annen gang da, for Ida og ballkjole passer sammen... JA! Jeg drømte om å bli prinsesse når jeg var liten ;D Gjorde ikke du kanskje? :P

Men men.. Om jeg ikke får muligheten er det heller ingen biggy, for om jeg ikke får være prinsesse, så er jeg UANSETT en DRONNING! :D

Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar