mandag 15. februar 2010

Jeg er så trøtt..!

Herregud! SYKT trøtt..! Nei 2,5-3 timer er ikke nok :P Men egentlig litt bra jeg sov såpass lite, for jeg var max overtrøtt på jobb, altså IKKE søvnig.. Og det er jo en fordel..! Men nå.. Nå er jeg søving... Og dilemaet blir da å sove noen timer nå og satse på at jeg får sove til kvelden, eller tvinge meg til å holde ut et på timer til.. haha, klokka er halv 7 liksom :P Sov jo 20 min i solariumet idag da... Diggere enn diggest, men tydleigvis ikke nok for å lade opp batteriene mine :P


Gårsdagen ble tilbrakt hos Mammaen min, sammen med lillesøstrene mine, både den store og den lille :) Megakos, og jeg har savnet dem masse!! Thyra min er nydeligst i verden!!!

The one and only Viqueens ;D


Nuss!!

Min engel =)

Btw.. Jeg har ingen telefonr. igjen!! Så hvis du motar en "hvem er du?" mld etter å ha sendt meg noe, så er det ikke for å være frekk :) Jeg skal snart gidde å legge inn nr. fra "ida har fått iphone og trenger ditt nr"-gruppa på face... Bare ikke nå ;) Hvis du føler at jeg har behov for DITT nr, så meld deg inn i gruppa og skriv det på wallen... Skal ta en omgang med lagring snart =)

Ida vil btw ha pakkene sine snaaaaaart!! Oki kanskje jeg høres ut som en fjortiz nå, men jeg vil ha det kule solpudderet mitt!! =P Haha..!
Klem på!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar