onsdag 10. februar 2010

Nu..

Snart skjer det jo såååå masse gøy! Gleder meg sånn til "snart"!!

Kjedelige kalde-februar er snart ikke til å holde ut lenger...!

Gode nyheter fra jobben også, så snart er vi tilbake i verdens fineste barnehage :)

NM og VÅR i Mars!!!
USA, og Worlds i April
Bursdag i Mai
Sommer og varmt i Juni
Magaluf og EM i Juli, forhåpnetligvis

Jessda det ser bra ut fremover!!

Idag har vært en super dag btw :) Sluttet tidlig på jobb, shoppet etterpå med en kollega, tok sol og dro på trening for å trene Juniorene, som forresten var kjempegøy!

Haha jeg forresten crazy på barneavdelingen til H&M.. Mye billigere der jo :) To tights, et armebånd og to søte strikker ble det der ;D

Nå skal jeg ta manikyr (hvis man kan kalle stell av mine nedbitte negler det) og pedikyr..! Har jo shoppa litt sånnt stæsj.. (som jeg egentlig ikke burde :P)

Natta godt folk =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar