torsdag 1. september 2011

Burde vært flinkere..

.. Men det hadde jeg ikke tid til ;)

Ja. Avsluttet vel sist med dag 1 av camp nr 2.

Dagen etter dro vi inn til NYC igjen. Så frihetsgudinnen og Ellis Island, så Wall street, World Trade Center memorial og masse annet :) Rick har kanskje 100 filmer/bilder av oss som stunter/turner rundt frihetsgudinnen. I hele min cheerkariere har jeg aldri fått så mye applaus som da vi gjorde en simpel "one arm cupie" (som forresten er den riktige terminologien.. altså ikke "awesome"). Serr folk klappet!!

Dagene etter hadde vi to dager til med camp, og litt shopping og kino på kvelden, og mitt første besøk på en skikkelig "Diner". Sånn retro vei-resturante :)

Så kom orkanen "Irene". Japp, det ble å handle inn masse filmer, vann, lommelykt og annen proviant, for så å tilbringe en en og en halv dag på hotellrommet. Selve orkanen var ikke noe skummel, men vinden bråkte noe sykt. Men de som kjenner meg vet at jeg kan sove gjennom det meste, orkan intet untak ;)

Etter orkanen var det på'n igjen med ENDA en ny camp :) Det ble to lange dager, siden de kanselerte en dag pga orkanen... Disse hadde spring floor, så skal innrømme at jeg lekte meg litt i drikkepausene.

De to/tre siste dagene har vi vært i NY igjen. Etter orkanen var hotellene skikkelig billige, så vi slo til med 4-sjerners. Det ble shopping (bla. en LILLA ny koffert, sånn som har fire hjul) og litt mer påfyll i garderoben (ja det trengs jo.. :P). Noen nye greier fra VS sin Pink avd, masse Levi's, masse forever21, noe hollister og noe Am. Eagle.

Tatt et par (eller fler..) øl ute og faktisk opplevd litt av NY sitt natteliv, har jeg også gjort disse siste dagene :)

Idag har jeg faktisk vært helt aleine, siden Rick dro suuupertidlig til flyplassen. Har liksom vandret litt rundt i byen på egenhånd =) Utrolig mange som har spurt meg om rettningen hit og dit osv idag, som har trodd at jeg er en New Yorker.. Det er jo litt morro da! Og så fridde mannen i "streetmeat" boksen til meg.. Haha. Og han visste hvem Alexander Rybak er :P

Idag er jeg faktisk VELDIG stolt av meg selv, for jeg har nemlig klart alt på egenhånd. Til og med tatt T-banen aleine (med et bytte og med TO STORE kofferter) og funnet fram på JFK flyplass. Ho!! Heldigvis var det ikke noe stress å checke inn begge koffertene :)

Nå må jeg gå til gaten.. Noen herlige timer på fly venter :P Snakkes i Norge =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar