lørdag 31. oktober 2009

What we do best =)


Wow.. Sliten ass!! Hodet vil bare sove =P Men åååh, så gøy det var idag! Eiker open.. Og Viqueens gikk hjem med 6 gull og 2 sølv, I think..! Det er iaf godt jobba hehe! Gøy å se alle andres rutiner også..! Mye bra ass!! Sykt stolt av Didrik og Tine, som kjørte feilfritt =) Tine som konkurerte for første gang i PS, flinke lille! Selv ble det ett gull i cheer og sølv i gs =) Fornøyd jeg! Hoo... Lang dag! Nå skal jeg bare slappe av og feire for meg selv med sjokoladen min, som jeg har fortjent på halloween ;D Forresten, på butikken nå nettopp var det noen som kom bort og roste meg for det fine kostymet mitt, om hvor "orginalt" det var... Haha.. Lættis og litt småflaut å si at jeg ikke hadde kledd meg ut, der jeg sto i full glittersminke og megasløfye på hodet, så fikk vise medaljene rundt halsen og si at jeg hadde konkurert idag og faktisk VAR en cheerleader!! :D Men alle som hadde kledd seg ut fikk visst en neve godis på butikken, så det fikk jeg og, siden jeg var så fin, hihi =D Her er noen bilder som ble lagt ut nå nettopp på face, som jeg stjal =P



Viqueens Star!



Viqueens Spirit!



Charlotte! I love Shorties

Didrik og Tine =)

Viqueens Coed

Åh... Nå er det snart tid for sengen! Godt at man har hele imorgen til å hente seg inn igjen etter en slitsom dag =)

Nuss nuss alle sammen, og happy halloween!!

2 kommentarer:

  1. Tihi, meer cheerleading innlegg :)

    SvarSlett
  2. Hehe... Ja men da så :) Kos med tilbakemelding, det liker jeg!! Takk =)

    SvarSlett