tirsdag 22. desember 2009

Bare EN pakke igjen =D

Ja..! Er riktig så fornøyd med megselv nå må jeg si! Har blitt noen turer på Manglerudsenteret etter jobb, (siden barnehagen min har vært midlertidig der) og parfymellen der er til å skryte av... Riktig så bra og (noen) rimelige gaver har jeg funnet der.. (men så det er sagt, så er kanskje parfymelle den eneste butikken på Manglerudsentert som er verdt å besøke da =P). I går ble det også en laaaang dag på Sandvika Storsenter med Didrik... Koselig og sliiiitsomt, måtte gi inn og skaffe meg handlevogn =P Jeg synes viiirkelig Sanvika er det beste senteret som finnes i Norge (som jeg har besøk da seff). De har alt! Nå mangler det bare eeeen pakke... Som jeg skal kjøpe på fotballbutikken på City (han som skal få den er litt for liten til å lese blogger og slikt på nett, så jeg står ikke i fare for å røpe meg liksom). Føles deilig, OG jeg føler jeg faktisk har kjøpt ting som vil blir satt pris på...! Blir jo ofte til at man bare kjøper noe dritt når man mister kreativiteten =P Men ikke i år, ikke i år!!
Savner å trene.. Så det er sagt! Blæææ, ferien blir alt for lang med tanke på trening... Ferien fra jobben klager jeg absolutt ikke på derimot =P Siste dag i morgen... Slutter 2, og da bærer det rett til gode gamle Heggedal, og mamma, og min nye fosterniese =) Tenk at det er lille julaften i morgen!!
Ellers kan jeg jo medele at iphonen, den elskede iphonen er knust... Go me! Krysser det jeg har for at 35 kr-forsikringen min holder... Men har mine tvil =P
Her kommer noen bilder fra juleshowet =)




Noen andre bilder;


Natta =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar