lørdag 26. desember 2009

Og det ble en hvit jul =)

Hadde en kjempefin julaften hos Onkel og Tante m. kusiner og besteforeldre =) Mett som bare det, med den beeeeste julematen!! Ble fiiine gaver, men ikke så mange hehe, nå som jeg har blitt stor jente ;) Guessveske, sminkesett (med masse fine øyenskygger), toalettmappe, noen gavekort, biotherm ansiktspleiesett, VS "pink" pysj, øredobber og smykke, vin, undertøy, hjemmelaget lue, bok og et par lys og sånn... Og en stor bjørn av sjokolade =D Gavekortene skal bli mac etterhvert har jeg bestemt meg for... ;D Etter VM =P En morsom ting er at det var overraskende få myke pakker =P Når man er 10-12 år er det det eneste man får, og da blir man max skuffa, men nå som jeg vil ha myke pakker og har unngått å handle til meg selv hele desember får man masse annet stæsj!! Som jeg seff også ble kjempeglad for da selvfølgelig ;)

Nå har jeg vært i Heggedal siden lille julaften og nå merker jeg skikkelig at jeg HAR flyttet hjemmefra, og at HJEMME FAKTISK ER BEST! ("hjemme", som i "her i huset med familien", både mamma og pappa") Koselig å sitte her forran den stooore macen til pappa! Litt rart at det er Marius som nå bor i kjelleren, men han fortjener det jo! 

Han har forresten fått lappen nå, på 18 års dagen sin! Pappa er veldig snill og låner bort den dyre fine bilen sin. Isted ble det kino, Sherlock Holms med han og kjæresten hans Vilde, og et vennepar av dem. Filmen var kjempebra og jeg har såå lyst til å lese noen av bøkene nå =) Turen hjem fra Aker er en historie i seg selv, som endte med at Marius måtte kjøre opp fortauet for å komme opp til huset, fordi brøytebilen hadde laget meter høy brøytekant forran innkjørselen til huset. Seff ble vi stående fast mitt i bakken, på fortauet =P Da ble det ut å måke for kompisen til Marius sin del, og rygging for Marius sin del.. Ned det trange fortauet, med kanter på begge sider, dårlig sikt og iiiiiis og snø! Men vi (kremt, han) klarte det tilslutt, og bilen ble helskinnet parkert uten for huset, der den hører hjemme, tilslutt! Alle som ferdes på veien nå; vær forsiktige =)

I morgen skal jeg hjem igjen til leiligheten, da blir det byen med den nyblivede myndige venninna miiii =) Blir kos.. Og så håper jeg det blir frivilligtrening i hallen snart, før jeg kreperer!!

Natti!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar