fredag 11. desember 2009

Det klikka for meg!

Hva faen skjedde? Kan noen fortelle meg det? Haha!!

Oki for de som ikke var på NIH for to timer siden, og kanskje bryr seg... Først; rettopp-hopp direkte salto ALENE, så toe touch til salto, så dobbel toe touch salto, så bare salto... Så step flikkflakk salto :D Jeg skjøøøønner ingenting, herregud! Toe saltoen ble filmet og havner kanskje på face.. Resten kan Stig vitne på =P

Nå vil jeg bare foooort til hallen vår og gjøre det jeg nettopp gjorde på hardt, det er da det "teller"!! Jeg NEKTER å miste det! Herregud. Og ehm.. Takk til Stig.. Som.. Ja jeg vet ikke hva han gjorde en gang, men han fikk meg iaf til å klare det.. Takker!

3 år!! 3 føkkings år har jeg prøvd på det her! =P Meeeen... Adrenalinet gjorde også sitt, for jeg kjente ingen smerter, og det gjorde jeg jo bare et kvarter tidligere i treningen, da jeg ble holdt. Nå skriker knærne.. Men men.. Jeg sitter nå her og smiler alikevell :D Dette ble en god kveld!

Nok skryting fra min side.. Unnskyld! Er jo ikke noe spess for andre som skrur og hele pakka! Men jeg vant over meg selv idag, og det er deeet jeg er glad for!

Håper alle andre har hatt en like bra kveld som meg.

2 kommentarer:

  1. like like like!!!

    happy for you honey:D <3

    SvarSlett
  2. And I like youuu! Tack gumman!! Happy for you too you know! ;D

    SvarSlett