mandag 28. desember 2009

Medgang!!

Jeg siterer meg selv da jeg var veeeldig liten og hadde en bra dag (nei jeg husker ikke at jeg sa det selv.. men har en mor som liker å mobbe meg/sitere meg); "Åh för en härlig dag, solen är gul och himlen är blå!!"

Tror det var noe i den duren iaf... Og ja på svensk (hvis jeg ikke husker riktig). Jeg prata jo det mye da jeg var liten =) Uansett... Poenget var, selv om den setningen er noe meningsløs i seg selv, at jeg er på godt humør!! Ja ekstremt utmerket humør! Det er deilig det =)

Frivilligtrening idag (og i morgen, bare å komme... 13.00 i vqhallen) og det var artig.. Ferien blir jo i lengste laget for oss aller nørdeste, så det var deilig å få strekt på bena, bokstavlig talt!! Salton og flikkflakken sitter enda (takk gud for det)! Nå gleder jeg meg til landslagssamlingen snart, for å vise Cherin hva jeg har lært (a)..! Hihi..!

Ellers avsluttet jeg dagen på beste vis, sushi til middag =) Me like!! (Eeeegentlig skulle jeg på byen idag, men har funnet ut at jeg har blitt for gammel og klarer ikke holde følge med de spreke 18 åringene... Jeg er jo trossalt 19 :P)

Håper alle andre hadde en like bra dag som meg, og dere som ikke har avsluttet den enda må ha en super natt!! Natti!

2 kommentarer: