torsdag 10. desember 2009

Flott dag! Det liker vi!!

Ja virkelig, idag har ting gått som det skal =) Våknet opp og gikk til bussen i god tid og fikk tid til å pakke det jeg skulle og gjøre det man gjør om morgenen.. Ble møtt av politimenn med ladde maskingevær (hvis det er det det heter) på bussholdeplassen. Hyggelige typer..! Jobbdagen gikk fantastisk.. Halve flokken var på tur med pedagogene, så JEG ble sjefen for de som var igjen. Rolig dag med boklesing, julsesanger og litt klossebygging =) Dessuten har jeg fått en heit (nei ikke veldig) termodress.. Grå!! Som er aaaalt for stor, men sykt varm. Hengerumpe deluxe liksom, men men. Nå ser jeg ut som barna; Dress, sherroks og votter ;D Haha.
(Viser Vq-tegnet inni votten assa ;D)
Rett etter jobb fikk jeg litt ekstra tid, som jeg brukte på å hente tikei-pakken min fra posten! Overlykkelig, gleder meg sååå mye til å teste de(får ikke tid i kveld, sove snart)!!! Så bar det iaf rett til trening. Treningen gikk jo bra forsåvidt også! Dro på butikken rett etter trening og det ble to stappa fulle bæreposer og en cheerbag full med mat.. Men nå er det hvertfall masse digg i kjøleskapet når jeg åpner :) Må ha vært de mest slitsomme 200 meterne jeg har gått i mitt liv =P Meeeen det var verdt det, ingenting er som stekte grønnsaker (og kylling/kalkun pølse i skiver) med ris og sweet'n sour sause =) dagen i morgen skal bli miiiinst like bra..! Det er iaf det jeg sattser på!! ;D

Nattinatt godt folk =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar