onsdag 2. desember 2009

Desember =)

Ja, føles ikke så lenge siden sist, men nå er det Desember igjen =P Jeg begynte å jobbe på mandag også, og det føles godt å være tilbake =)

Denne måneden er virkelig stapp full! Viktige saker hver dag og avtalene overlapper hverandre tilogmed.. Men det er vel sånn i Desember! Gleder meg til å komme igang med gavehandel osv, og jeg har bestemt meg for at leiligheten skal bli juuuulefin =)

Desember fikk imidlertid en litt kjedelig start for min del, da jeg har klart å klø et sår i søvne som nå har blitt betent.. Så igår ble det en kjeeedelig tur til Asker... Er sååå mye bedre å tilbringe tiden på trening enn på tog, men må man så må man =P Må virkelig skaffe meg fastlege i Oslo btw, for denne høsten har det bitt mange kjedelige turer helt til Heggedal også =P

Idag derimot er en myyyye bedre dag, for idag har MAYLINN bursdag, og hun er endelig 18 år!! Sånt blir man glad av =D Gratulerer så mye Maylinn!

I morgen er det treeeening =D Fremtiden ser virkelig lys ut.. Ida liker JUL!!!

..Og gaver!

.... Og sjokoladekalender (a). Hihi...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar