fredag 18. desember 2009

Oppsal arena: 14.00... Be there!!

Da er det VQ juleshow i morgen!! =) Gleder meg masse!

For tiden går ting veldig bra :) men har sååå mye ting på fritiden at jeg har ikke ork til å sitte timesvis på dataen.. De siste to ukene har jeg ikke vært hjemme før 22.00 en eneste dag tror jeg... Sånn nesten.. Uansett sent :P Da blir det litt face, litt mat, litt dusj og nattenatt.

Onsdag var en bra dag, skulle ønske alle dager var sånn! Da ville jeg vært den lykkeligste i verden (hvis man ser bort ifra trafikalt grunnkurs da haha). Trafikalt grunnkurs er jeg heldigvis ferdig med, har bare mørkekjøring igjen.. Og når jeg har tatt det, da blir veiene utygge ;D Høhø!

Snart jul.. Ligger syyykt dårlig ann med julegavene! Hva faen kjøper man til mannfolk!?! Men noen har jeg funnet iaf, så det er en start!! Håper å få tatt det siste på søndag eller mandag/onsdag etter jobb... Siste liten? Nei det har vi ikke sett :P

Har tom. allerede fått noen da, fra jobben, så det er veldig koselig... Flere foreldre som har gitt meg gave, det liker jeg =) Jobben går forresten som en drøm, ingenting er bedre enn når tiden flyyyr avgårde og man bare plutselig kommer på at man skal hjem om 10 min..! Jul er en koselig tid!

Formen er bedre, humøret er bedre, hodet er bedre, generelt jeg har det bedre.. Ja da er det bare å vente på neste nedtur ;D Den er vel like rundt hjørnet tenker jeg... Det vil alltid være sånn. Det er ikke lov for meg å ha det bra, ikke lenge iaf... (Oki, jeg er ikke fattig barn i Afrika, med oppblåst mage og fluer i øynene, men dere skjønner hva jeg mener)..

Men men.. Sykt lyst på Sushi nå, men pizza og kinaekspressen hadde visst ikke det =/ hadde så lett bestillt hvis de kjørte den hit.. Jeg er suuuulten!

Nuss og klem!

1 kommentar:

  1. Hei elskling.
    Vi kan dessverre ikke komme å se på deg i morgen, da vi må hente Monica og baby Isabelle på sykehuset. (Hun og babyen skal bo hos oss i noen dager, da hun nok kommer til å trenge lit ekstra hjelp) Vi skal tenke på deg i morgen. Håper det er noen som filmer, så vi kan se showet på film:-).
    Ps. Det gikk fint på operasjonen i dag, men jeg innrømmer at jeg har lit vondt her og der, og har sovet største delen av dagen. Håper vi sees den 23 des:-).... Klemz mamma

    SvarSlett