torsdag 24. desember 2009

God jul alle lesere =)

Ja da er det jul folkens... Idag, lille julaften ble det en kort dag i barehagen med utrydding av midlertidige lokaler (tilbake til idylliske Christinadal etter nyttår), og litt film og kos med de få (stakkars) barna som var der =) Så bar det hjem for å pakke, dusje, face, sminke meg og den slags, før det bar avsted med posene fulla ev julegaver på toget til Heggedal! =) Koselig å være hjemme igjen...! Thyyyra, min engel.. Som jeg har savnet sååå mye! Morro at Marius fikk låne dyre bilen til pappa for å kjøre 1,5 km til mamma idag, nå som han har fått lappen..! Lillebror vokser seg stor jo! I morgen blir det hele styret med julaften, askepott, pinnekjøttm osv... Gleder meg så klart.. Spent på hva jeg får av pappan miiiin..!

Nattinatt folkens, og god jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar