søndag 6. desember 2009

Julebord 09!



I går var det julebord med jobben, og det var supergøy!! Masse god mat og drikke og bra underholdning og SJOKOLADEFONTENE! Ja, sånt liker lille Ida. Istede for å ta en og en frukt og dyppe forsiktig i fontenen, la jeg heller all frukten på tallerken min for så å sette den under fontenen og drukne all frukt i sjokolade. Mye mer effektivt, og MYE mer sjokkolade til meg! Sjefer og pedagoger og assistenter festet sammen til langt på natt, til lystige toner av en fabelaktig pianist, som kunne spille og synge HVA som helts! Stolt av megselv er jeg også, som klarte en hel kveld/natt med pumpsene mine =) Null vondt!

Idag er jo den typiske dagen der på, og jeg sov til fem =P Flott! Gleder meg til å legge meg igjen om et par timer, det blir sikkert ..ehm.. sååå lett å sovne igjen =P Men men.. Ellers er formen mildt sagt utmerket, men det er kanskje heller ikke så rart når jeg ikke drakk så mye :) Gøy var det uansett!

Over til noe annet, JEG er veldig blakk om dagen, og STORGLEDER meg til lønning som er snaaaart =D DA blir det julagavehandel og henting av Tikei-pakken min som er kommet =)

Neste helg blir det også ENORMT mye som skjer! Margaritas og Tikas bursdag, og shopping innimellom! Men det er vel det som er kos med jula! Masse som skjer :D I morgen er det trafikalt grunnkurs for meg, ja, jeg gjentar TRAFIKALT GRUNNKURS! Jepp, etter jobb :)

Nå er det andre advent, og ikke lenge til JUUUUL! Hihi! Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar