mandag 14. desember 2009

Som om jeg ikke har nok å tenke på fra før av!

Ja... Noen mennesker LIKER å skremme folk, noen mennesker tenner på å ødelegge for andre, noen mennesker burde ikke gå fritt rundt blant oss....

Men nok om det... Nå er det bak meg.

For de som ikke var kule nok og dessverre gikk glipp av Maylinn sin suprisebursdag; Det var sååå kos! Iaf da jeg var der ;) Vet ikke hvorfor men jeg digger festene med cheerfolka =)

Søndagen var vel så som så.. Jeg og didi kom opp på NIH når alle skulle hjem, bra timeing :P Så det ble ikke noe trening på oss. Heldigvis redder Jenny og Helle meg fra en ensom og skummel kveld. Det ble is og shrek istede!

Idag var det Luciafeiring i barnehagen, og jeg må innrømme at jeg ble syyykt rørt når man så hvor stolte foreldrene ble av sitt eget barn som pelte seg i nesa og hadde "stearin"lyset i munn mens de ikke klarte å holde rekka, og vi "tantene" sto for det meste av syningen. Rørende å se en tåre i øyekroken til mor, og far som (uten hell) prøver få bra bilder av sønnen/datteren som ikke klarte å stå stille lenge nok. Men seriøst... Det var rørende. De var sååå stolte over barna sine, alle sammen! Så til alle foreldre; ikke mist gløden bare fordi de blir eldre. Nå er det juleshow-tider for de fleste cheerleaderne, og det er kjipt å ikke ha noen i publikum som er der bare for DEG!

Nok dyp skriving og over til noe en smule mer uaseriøst! Trafikalt Grunnkurs er KJEEEEDELIG! Bare en gang igjen, jeg skal klare det!!! Høhø!

Gleder/gruer meg til imorgen, jeg SKAL IKKE misten piffen denne gangen, jeg NEKTER! ;D

Forresten... Jeg ønsker meg latinske aner og naturlig brunfarge til jul :P Kom over en lekkert bilde på face, haha!

Hva ønsker du deg?

Juleklemmer =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar