søndag 16. mai 2010

20 0g en dag =)

Ja da var bursdagen min over for i år :P Hehe.. Koselig og rolig dag ble det, hjemme hos pappa og spise middag og sånn =) Treretters er ikke feil ;) Mamma og Thomas, Thyra og Elise er i Sverige, så de var ikke der. Fikk for det meste gavekort, for jeg skal spare til en Mac :) Nå er jeg ikke mange tusenlappene unna ;D Fikk også ankelsmykke i sølv med en amerikansk quarter dollar (i miniatyr) på av mine stesøsken, og en nydelig ring i sølv, med ett glasshjerte på av beeestevennen min :) Fått smykke av mamma også, men det har jeg ikke sett enda =) Meget fornøyd! ut over kvelden ble det godis og Wii. Jeg må bare si jeg EIER i Golf ;D

Idag har vært en slapp dag, regn og trist.. Sovet lenge og fått med meg halve SM i cheerleading på nettet =P Blir veeeldig gira på å trene iallefall, når man ser på sånt! Vet ikke helt hva som skjer videre idag, men men.

I morgen er det 17.Mai.. Blir sikkert kos, selv om jeg ikke aner hva som skal skje :P

Klemme på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar