fredag 28. mai 2010

Hat og hodepine

Denne dagen var jo... eh. Bra.. Eller ikke. Våknet med hodepine, sikkert grunnet at jeg våknet hele natten/morgenen av meg selv, hver halvtime, fra klokken slo 05.00. Noe jeg har gjort i over en uke nå. Dette ga seg aldri, og jeg har egentlig vært både svimmel og fått "nesten-blackout" flere ganger idag. Sovnet en time ute på et bord på jobben. Bra ansatt med andre ord. Følte meg som en gammel dame på t-banen, for jeg måtte spørre en gutt om å få plassen hans, for jeg var så svimmel. Trente så godt jeg kunne, men droppet Sognsvann-runden. Ikke noe spesiell turning ble det heller. Humøret og motivasjonen er sånn ganske på bånn. Det frister ikke å beggynne å rydde nå. Men jeg må, mamma kommer klokken halv ni i morgen tidlig og tar med seg det første lasset hjem. Etter det blir det tog tilbake og landskamp i fotball, der vi skal være pauseunderholdning. Gleder. Meg. Ikke.

Jeg MÅ bare si.. At det eneste positive med denne dagen var da "Voe" spurte om JEG var "Ida med den høye toe touchen", da vi begge var på vei til treningssalen på NIH. Haha.. Hva er oddsen for at en av Norges mest kjente bloggere vet hvem jeg er når jeg aldri har snakket med hun. Morro..

Jeg visste ikke at man får vondt i hodet av å tenke, men nå har jeg lært leksa, og har tenkt til å slutte med det =)

Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar