mandag 3. mai 2010

Sitter på jobb nå :) har pause, sjukt värt, I love iPhone ;D etter jobb drar jeg rett til papi :D gleder meg til pakkene mine!!!

Igår kveld så jeg en skrekkfilm, "the fourth kind"... Og jeg må bare si, den var helt grusom.. Følte meg som om
jeg var fire år igjen, for jeg fikk virkelig ikke sove, og ønsket av hele mitt hjerte at jeg kunne legge meg i mellom mamma og pappa (som hadde funket dårlig uansett, siden de er skillt).. Våknet et titalls ganger for å sjekke at alt var som det skulle igår natt. Jeg var heldigvis like hel når jeg sto opp og ingen var bortført av romvesner :) og til gjenngjeld for den grusomme natten hadde jeg tidenes beste morgen. Hurra!

Nei nå får jeg gå tilbake på jobb ^^ jeg fikk forresten smash og redbull av kollegaen min isted. Er ikke jeg heldig!! Klem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar