torsdag 6. mai 2010

Ut på tur!

OKI.. Igjen.. Dårlig med blogging.. Men men.. Er jo ikke så lett når man er så viktig og oppatt som meg.. Eller ikke :P

Uansett.. Husker dere tirsdag allesammen? OMG.. Sånn så det ut utenfor barnehagen min på det værste..!! Klarte ikke legge opp bildet, da jeg blogget fra iphonen.. :P Men men.. Sånn så det iaf ut.. Vinter igjen jo :P


Jeje.. Når alle barne sover og man ikke har noe å finne på gjør Ida sliiik på jobb ;)


Og haha.. Se nøye på bildet =)


Så du fuglen?

Haha.. Dette er en drøy uke siden.. Ganske morsomt.. OG jeg må si jeg er stolt som fikk den ut på 2 min.. (dvs. etter at jeg hadde brukt 10 min på å få bra bilde av den). Søte lille =)


Imorgen skal jeg kunn jobbe til 12.. Så skal jeg bli kjørt hjem og levere fra meg symaskinen.. For så å dra rett til Kiel-fergen. Jeg gruer meg litt.. Siden jeg alltid blir sjøsyk på sånne skip.. Men men.. Blir en skikkelig "motetur", for jeg har jo MASSE nye klær nå!! I LIKE!

Uansett, grunnen til at jeg skal på tur er fordi bestefar har bursdag, og hvem vet, kanskje det er hans siste.. Så hn har invitert med seg hele fam'en på tur!

Jaja.. Skal blogge om det er internett ombord..! Vi klemmes!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar