søndag 23. mai 2010

Sol :)

Helt ok dag idag kan man si =) Bra trening, må jo bare digge Viqueens Spirit!! Det blir så bra og jeg liiiker det!! Jogget ute i solen. Spist masse is. Sett "this is it". Sovet...

Ellers har jeg like mye å tenke på som før.. Om ikke mer :P Hodet mitt kommer til å eksplodere snart, og hadde det ikke vært for at det er sol og fint vær, så hadde jeg lett blitt depresiv. Derfor skal jeg til psykolog om en uke.. Hmm, blir spennende. Første gang ever. Jaja :) Kan dessverre ikke skrive om ALT her på bloggen. Det passer seg ikke, men kan nevne at min kjære stefar har fått kreft i magen. Ja. Den farlige typen, går på cellegift og greier.... bl. a. Resten velger jeg å holde for meg selv.

I morgen (altså.. Idag) blir det trening i frognerparken. Kom og si hei da vel!! :D Gleder meg, kanskje grilling og greier! Skal dessuten finne på noe med Didrik senere. Bra dag med andre ord :)


Klemme på alle søte lesere!

1 kommentar: