fredag 21. mai 2010

Late dager

Siden jeg har hatt sinnsykt mye å tenke på i det siste, ble jeg rådet til å bare koble ut en dag for å klarne tankene mine. DET har jeg gjort idag.. Dvs. etter jobb ;) Er jo fantastisk vær om dagen, så jeg valgte å ta t-banen ett stopp lenger og kjøpe is og få trim hjem :) Deretter tok jeg likesågreit på meg meget mindre klær og la meg ute på noen puter, når jeg kom hjem.. Leste første kapittel av boken "slam" eller noe, og slikket sol.. Og SOVNET! Må ha sett bra ut for alle som gikk forbi blokken min :P Uansett var det uuuutrolig deilig. Våknet av at beina var i skyggen, så jeg sommlet meg inn og la meg på sengen istede. Og sov der også. Våknet et antall ganger av mamma som ringte, men sto opp 23.00 :P Hihi.. Men er det helg så er det :D Ingen cheer idag, det er jo helt utrolig :O

Jaja.. Legger meg nok ikke enda.. Meeen natta fordet!

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar