lørdag 15. mai 2010

Weeee, Bursdag!!

Oki.. Så er klokken over tolv og jeg er faktisk blitt 20 år!

Wee!! Veldig rart å tenke på! Men litt kult å ikke lenger være tenåring, som småsøsknene mine er ;D

Idag, altså, den 14. mai var en sykt bra dag. Sto opp, drit bra morgen og dro på jobb til klokken 12!! Der var det TO barn.. Og så ble den ene hentet halv ett.. Så da var det bare en kid igjen.. Som skulle sove en times tid sånn i ettiden = pause for meg! Så spiste vi litt sammen, og så ble hun hentet klokken 15.15. Tre timers arbeidsdag med 1 og 2 barn er ikke vært. Elsker inneklemte dager! Så bar det avsted til Sognsvann, i det fine været. Jeg løp en runde rundt vannet for første gang i år. Sykt digg, men herregud så tunge muskler jeg fikk. Nå sitter jeg hjemme hos pappa og koser meg på den store macen, som jeg elsker!!

I morgen (altså idag) skal jeg få besøk av Didrik, og så blir det middag med familien.. Litt rolig fering kan du si, men det ble nå bare sånn.. Alle er jo russ eller bortreist eller opptatte :P Feiring kanskje senere =)

JEG ER 20!!! Ser du ikke det?!?

20-årsklem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar