mandag 17. mai 2010

Nationaldagen

For meg har den alltid betydd masse stress med å stå opp tidlig, stryke skjortene til halve familien, dra på frokost på skolen, gå i tog, kaste på blink, spise pølse og være med familien..

I år gjorde jeg ingen av tingene over. Jeg sov sånn halvveis ut (med unntak av russ som kjørte fordi og vekket alle i "alt for tidlig-tiden"), støk ikke en eneste skjorte gjorde jeg heller.. Bare tok på meg noe random, kjolegreier.. Så dro didi, jeg og Tomas ned til byen.. Loka der hele dagen, møtte mange kjente, Helle, Charmers-Helle, Lars, Viljar, Ann, Jenny og Christian bla, stuntet en del så klart.. Nå er jeg hjemme på Vålerenga igjen. Slitsom dag... 17.Mai er barnas dag.. Ikke heeelt min dag iaf.



Forresten, husker ikke om jeg har skrevet at jeg fikk pakken min fra feelunique.. Unasett, jeg har fått den og kan nå styke en DEL ting fra ønskelisten min:
  • Burt's Bees Avocado Butter Pre-Shampoo Hair Treatment
  • John Masters Organics Honey and Hibiscus Hair Reconstructing Shampoo
  • John Masters Organics Honey and Hibiscus Hair Reconstructor
  • John Masters Organics Lavender and Avocado Intensive Conditioner
  • MD Formulations Face & Body Scrub
Prøvde alt igår og er storfornøyd, og det tror jeg håret mitt er også. Jeg tror virkelig på det her, NÅ skal jeg få sunt hår. Skal bare eeeeh stripe det litt først =P Klipp venter snart også, hvis jeg kjenner megselv rett ;)

Nå er det dessuten bare noen få ting igjen før jeg slår meg til ro med "sminke, hår og hudpleieprodukene" mine =)

Snart får jeg fårhåpentligvis også en najs pakke fra tikei.se også. Da blir lillesøster glad, som nemlig skal få noen av gobitene i en forsinket bursdagsgave (8.Mars.. ups).

Her er forresten bilde av ringen jeg fikk i b-gave :)


Jaja.. Klemme klemme!

2 kommentarer: