tirsdag 11. mai 2010

Lite innholdsrik dag... Men må man blogge så må man :)

Tja.. Jobb som vanlig idag også... Ganske digg dag idag egentlig.. Snille barn =) Dessuten dreiv jeg og Leila på med fanen som vi skal bruke på "17. mai" feiringen som vi skal ha i barnehagen i morgen. Hun har tegnet et helt fantastisk bilde av barnehagen (bygget liksom), og jeg har sydd hele fanen. Helt OK å få betalt for å sitte to timer å sy :) (synes jeg iallefall, de fleste er kanskje ikke enig :P).

Etter jobb ble det spurt til t-banen som jeg så viiiidt rakk. Ett stopp videre fra Høyenhall, der jeg gikk på, så stopper banen. På Brynseng altså.. Da var det stopp i t-banetrafikken. Satt der i kanksje 10 min før jeg bestemte meg for å gå av og komme meg til trening på annen måte. Heldigvis kom det en buss med en gang.. Meeen den tok jeg bare ett stopp, hvis ikke hadde jeg endt opp i helt feil rettning av treninga. Endte med at jeg JOGGET til Bryn skole, fra brannstasjonen, for å ta 66-bussen derfra. Hadde ikke trengt å jogge, for den var dødsforsinket.. Jeg rakk tom. en tur innom butikken, før den kom. Bra gamblet der altså!! ;D

Allerede svett og varm ankom jeg altså tilslutt trening :)

Bra trening egentlig. Vi hadde besøk av vikitge folk i dress, ang Bislett Games, der vi skal opptre ;D

Huff, dette ble ett alt for positivt innlegg i forhold til hva det burde vært.. Under overflaten gjemmer det seg mange mørke og dystre nyheter. Men det er noe jeg velger å ikke skrive så mye om her. Det passer seg ikke.. Iallefall ikke nå..

Jeg lever i troen på at det skal gå bra.. Det er det eneste jeg kan gjøre egentlig!

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar