søndag 20. september 2009

Barnevakt!

Jadda, ble et innlegg til... Er liksom "avhengig" av bloggen. Føles som noe som må gjøres hver gang jeg er på en data, og det er jeg nå så... Er likosm; logge på msn, sjekke facebook, sjekke mail, gå innom bloggen, lese andres blogger, blogge selv og så loke =P

Uasett.. Nå er det helg. Fredag bestod av jobb (så klart) og trening. Deilig å få kommet meg rundt Sognsvann for første gang, denne sessongen! ;) Grei tid også, men kan absolutt bli bedre, må bare få formen på plass først.

Har vært personalfest siden sist jeg blogget også! Sykt gøy! Elsker jobben min og elsker kollegene mine! Go team 2!! Hihi... Ingenting er som fulle damer i 40-åra, og EN eneste (svensk) gutt på 23 =P For ikke å glemme noen utlendinger og vi jentene i begynnelsen av "20-åra" :D Dessuten, diggeste maten ever, 4 retters... Jeg måtte kneppe opp buksa for å si det sånn! NamMm!

Nå er jeg barnevakt på Bekkestua, for min eneste fan (så vidt jeg vet da =P hehe) og nå sover hun pent i sengen, og det samme gjør broren hennes også =) Mohaha.. Nå kommer smashen på bordet ;D

Hihi.. En morsom ting som sjedde idag (som mamma mmset meg, siden jeg ikke var der) var at min elskede Thyra vandt en tur til New York, verdt 10 000 kr!! Utlevert av Norges peneste, Kathrine Sørland ;D Det er jenta si det...! Synd at hun er en smule for liten til å dra, men kos for mamma og tante da, som så klart skal kjøpe med seg noe skikkelig fint til Thyra på turen som hun vandt til dem ;) Og kanskje til meg også? Vet at jeg iaf skal bestille noen "pink"-truser fra VS, samt noen go'biter fra Abercrombie, hihi!

Nå natter jeg snart =) Er blitt skikkelig kjedelig av meg, så legger meg tidlig nå, siden jeg begynner så tidlig på jobb. Skikkelig lame "voksen-jobbe-person"... Men men.. Jeg setter jobben min veldig høyt om dagen, så sånn er det, trenger ikke snu døgnet helt, bare fordi det er helg. Men jeg skal ikke bli for kjedelig da ;) God natt alle sammen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar