onsdag 2. september 2009

Nå er det krig!

Jepp! Og jeg skal fighte! Jeg er best!

Sånn =) Måtte bare... Selvtilliten har vært så sykt på bånn, så noe må man jo gjøre for å overbevise seg selv, right =P

Var gøy i går på trening =D Fortsatt slapp og energiløs, så ble en rolig start... Ikke noe turning og sånn... Litt stunting ble det, og jeg tror det kommer til å bli superbra i år =D Ble igjen og "hang" på coedtreningen, og fikk prøve PS med alle gutta ;) Toss hands med Christian! =D *Overlykkelig* Bra jobbet Christian, gratulerer!! Etterpå hadde jeg og Regis en liten PS-økt! Og såååå ble det masse morrostunting med Vq nyeste medlemer fra broderlandet, Sverige! Marcus, Mikkel og Rasmus! Dere er konge, hmm.. Bokstavlig talt =P Og tusen takk for overraskelsen Marcus =) Kvelden videre ble bra igår også, og det var så deilig å sove lenge idag! Siste dagen. Gleder meg allerede til i morgen jeg... Selv om jeg skal jobbe... Men blir bra å komme tilbake til alt nå!

Noen bilder;

- All-male A-frame til ære for Christians bursdag!
- Meg og Regis trener =)


- Marcus koser seg på motorveien


- Jeg er småredd når gutta utfolder seg så nærme togsporet


- Meg og Ann og Didi på banen
(Bildene er Stig sine)

Puss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar