torsdag 24. september 2009

Er jeg blitt voksen alt?

Haha, nei er nok barn jeg, enda =) Men idag.. Så følte jeg meg veeeldig voksen. Istede for å dra til barnehagen imorres, så dro jeg rett på møte på Skøyen. Varte mange timer, og det ble noen sider md notater.Vi skal få en gutt i barnehagen med spesielle behov og jeg skal være primærkontakt til dette barnet. Mer vet jeg ikke om jeg kan si... Annet enn at jeg følte meg sykt voksen der jeg satt i møte med mange viktige personer. Jeg gleder meg. Blir en utfordring, men kommer til å bli sykt lærerikt også. Dessuten føles det bra at barnehagen min stoler på meg =) Og som mange andre voksne bar det avsted til neste møte... Nemlig med adminitrasjonen i barnehagen, for videreføring av det som ble sagt på møtet, og litt andre ting. Og etter alle møtene var det bare noen timer igjen av arbeidsdagen min, og tilbake til "vanlig assistent" rollen =)

Treningen idag gikk supert, gleder meg til Eiker i år :)

Nattinatt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar