lørdag 12. september 2009

Guttaboyz

Jadda... Ble filmkveld igår. Men ja, er kort en for min del, sovnet på sofaen etter at det morsome i starten av Pirates of the Caribbean (enern så klart) var gått over til skummelt. Nå sitter vi alle sammen og er DRITSOSIALE, didi leser bok, Tomas spiller gameboy og jeg blogger jo seff =P Jeg og Didrik har vært på butikken og Tomas på grunnkurs. Yey, og det har vel vært hele dagen. Sovet litt mer har jeg også gjort. Idag blir det kaaaanskje en tur til Stig med guttene, for mer film og mat, og kaaanskje en tur på byen for party nok en helg. Skjer med det? =P Jaja...

Imorgen blir det en dag med jentene =) ENDA en filmkveld =P Filmkveldens helg denne helg, men kos nok det da. Jeg gleder meg iaf!
Nå skal jeg dusje og pene meg opp litt ;)

Later...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar