torsdag 3. september 2009

I'm on top of the world!

Jobb og trening idag gitt =) Deilig å være tilbake i gamet...

Utrolig at jeg har overlevd dagen, med de få antall timene jeg sov, så burde ikke det vært mulig. Jobben var ok, tre nye kollegaer og mange nye barn, helt greit rett og slett. Selv om jeg savner å ha Heidi og Lise der (som begge nå er syke... Også). Kom tidlig på trening, så "hang" på coed-treningen igjen =P Spirit-treningen gikk kjempebra, jeg klarte å være med på alt uten å bli alt for sliten også =) Tror dette kan bli et sykt år!! Litt PS med Regis fik jeg lurt inn denne treningen også =D Jeg er glad for å være friskemeldt og tilbake igjen for fullt. I morgen er det trening på NIH, og jogge rundt Sognsvann. Vet ikke om jeg er frisk nok for det, men ser det ann i morgen tenker jeg. Utrolig at det snart er helg. Dette ble en kort arbeidsuke kan man si =P Coed-landslags-audition i helgen, hmm, blir spennende! Grisenærvøs!

Btw.. Igår var siste dag av sykemeldinga.. Ble en slapp og koselig dag hos didi, for så å ha en slapp og rolig kveld hjemme....

Nå er jeg DØ!!! Sove snart =) VELDIG snart!

Some days I'm a super bitch
Up to my old tricks
But it won't last forever
Next day I'm your super girl
Out to save the world
And it keeps getting better...

Nattinatt godt folk
- lilleida =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar