fredag 11. september 2009

Min elskling <3

Ho.. For en dag =P Fylt med flaks og litt uflaks så klart hehe..

Dagen begynte KLOKKEN 5!! Jepp, men digg å slutte på jobb 3 da =) hihi... Men grunnet den tidlige morgenen så var jeg så trøtt etter jobb at jeg sovnet på både t-banen, togstasjonen og toget! Endte seff med at jeg våknet når dørene stengtes på Heggedal.. Typisk.. Så da var det å gå av på neste stasjon og GÅ tilbake til Heggedal, som er ett stykke.. Men heldige meg ble plukket opp av en gammel mann, som kjørte forbi, som tydelig så at jeg var litt lost =) Wee...! Og ja... Så ble jeg sluppet av på Kiwi, fordi det er ikke så langt til mamma derfra.. Seff ble det en tur på butikken for å kjøpe sjokkomelk og burn (siden jeg var så trøtt) MEN det var milevis med "helgekø".. Uflaks igjen.. Hihi.. Men heldige meg snek kanskje 4 plasser, vad å bare stå å se på køen og erge meg, med mine to varer! Takk snille "fulle-handlevogn-damen" =)

Nå er jeg hjemme hos mammaen min og Tyraen min og ser på barnetv ;) Hihi.. Fikk som jeg ville, så det ble sushi til middag =D Jippi! Kost og tullet masse med min eeeelskling, som har vokst masse i sommer! <3

I kveld skal jeg til Didi som har besøk av Tomas, for å se film =) Blir kos... Men nå skal jeg myyyysa litt mer med Thyran miiiin!

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar