søndag 13. september 2009

Hei jeg heter Ida... Jeg er dum!

Hmm.. Jeg er visst ikke så flink på seriøse innlegg, eller innlegg som ikke bare er "bla bla, jeg var på trening". Men greit, jeg skal gi det et forsøk...

Det er nemlig en del ting som jeg ikke skjønner...

Å drømme, ønske og håpe er noe av det som gjør det så fint å være menneske, leve... Ha noe å leve for. Hva skjer når du får det, når du slipper å håpe mer, når du får det du ønsker deg og drømmen går i oppfyllelse? Og hvorfor er det sånn at man vil ha det man ikke kan få, og ikke vil ha det når du får det. Jeg undrer meg... Prøver. Hardt. Å. Skjønne.

Men jeg har fått litt tid å tenke, og jeg skal bruke den godt. Når tar mitt valg, så vet jeg at det er det rette for meg.

Men en ting er jeg sikker på... Jeg er veldig redd for å bli lei meg! Det skal ikke skje igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar