torsdag 17. september 2009

Fordi jeg må..? =P

Ja.. For første gang, ikke i blogghumør idag.. Skriver fordi jeg må =P Kanskje jeg skal avslutte bloggen? Eller.. Hva mener dere?

Uansett...
Tja.. Hukser ikke hvor jeg var sist jeg blogget, men ja, har iaf vært på kino og sett den "Inglourious Basterds". Sykt bra =P Men i blodsenene prøvde jeg å søke tilflukt i den trygge armkroken. Bildene blir nemlig sittende igjen...

Masse happy news, men det kanskje vi tar senere =) Hihi..

Bra trening idag! Viqueens Spirit i mitt hjerte.. Også :)

Gleder meg til jobbfest!! Blir sykt bra, digger kollegaene mine =) Trening i morgen blir også bra, stillestående turn, here I come!! Løpe rundt Sognsvann, knærne mine gleder seg allerede, men inrømmer at jeg har savnet å jogge. Netse lønning blir det støtter iaf ;D

Nå natter jeg... Som vanlig.. Tidlig, I know... Natta <3

8 kommentarer:

  1. hvorfor skal du avslutte bloggen? :(

    SvarSlett
  2. Jeg vet ikke... Er den interessant da?

    SvarSlett
  3. inte avsluta ida!
    jag läser :)
    och får träna norska då med . hihi
    <3

    SvarSlett
  4. JEg syns det er er interessant å lese den :)
    er liksom inne på hver dag og og ser om du har skrevet noe mer hehe...synd hvis du skulle slutte å skrive! :( syns du er flink jeg

    SvarSlett
  5. Hehe.. Vi får se malle =P Hihi... Söt som läser iaf <3

    Hmm... Jeg lurer på om det er samme "anonym" som kommenterer hver gang, hehe...
    Men takk, det varmer å høre =) Jeg skal nok fortsette litt til. Koselig at du er innom hver dag og sånn =) Stor klem!!

    SvarSlett
  6. hehe jeg har kommentert en del ganger, spesielt når du har tvil angående bloggen og sånt, det kan vi ikke ha noe av!:P

    jeg må spørre forresten, er det ikke litt rart eller blir du ikke nysgjerrig av å tenke på at du ikke vet hvem som kommenterer? :)

    fortsett lenge med bloggen er du snill:D sjekker den rett etter facebook, så du er høyt oppe hos meg hehe.

    klem tilbake :)

    SvarSlett
  7. Ida, du har fått en stalker :O

    SvarSlett
  8. Aww.. Så klart er jeg nyskjerrig på hvem du Anonyme er, men opp til deg å vare anonym ;) Og nå får jeg også litt dårlig samvittighet fordi jeg har vært litt dårlig på å blogge... Men jeg skal ikke slutte =)

    Koselig at du leser den hver dag og sånn, det setter jeg pris på =)

    Haha Majsen ;) DU er min stalker <3

    Klemmer

    SvarSlett