søndag 6. september 2009

Team Norway Coed!

Ja... Første landslagstrening! Det gikk DRITBRA! Fy helvete for et lag!! Seriøst =) Kjempebra trening, og jeg er sikker på at dette blir en killer rutine tilslutt! Dansen som Mie har laget var dødskul! Ååååh..! Jeg er glad!

Ja... Nå er jeg mye glad for tiden. Jeg sa for en stund siden at "jeg er sikker på at jeg aldri kan få oppfyldt alle mine ønsker på en gang", but I was wrong! Nå blir det leilighet, nå har jeg en jobb jeg trives og tjener greit i, nå kom jeg med på Vq Spirit, og nå kom jeg med på Landslaget! Det var mine ønsker... =)

Men det er ikke bare glitter og stas da =P Jeg har ingen peeeenger, for jeg har ikke fått lønn ENDA! Gaaah! Og bestefar er fortsatt på sykehuset...

Tiden fremover kommer til å bli hard og slitsom, men ting kommer til å falle litt mer på plass, og det blir bra. Håper jeg...

Nattinatt...

2 kommentarer: