fredag 4. september 2009

Tusen takk!!

Jeg vil begynne innlegget mitt med å takke noen herlige gutter. Aller først vil jeg takke Marcus (turner) for at du hjalp meg idag. Du vet kanskje ikke hvor mye det betyr for meg, men jeg har slitt så mye med det psykiske i turn såååå lenge, men du bare tok vekk alt. For det er jeg deg evig takknemlig. Vet at det ikke er mye å skryte av, men de araber flikkflakkene betyr så utrooolig mye for meg. Takk for all hjelp og all spotting!!

Jeg sier bare, folkens; Stift araber flikk flakk salto med Marcus som spotter ;) Overlykkelig, og enda mer når jeg klarer det alene selvfølgelig =D

Og så vil jeg takke Stig og Marcus (svensken) for all støtte =) Dere er noen skikkelig gogutter! Selv om dere tar nesen min!

Btw... Anton spiller gitar =) Just saying.

Sånn... Nok om gutter. Eller nei..
For i morgen er det coed-landslagssudition, og jeg håper dere som leser, og bryr dere, krysser fingrene for meg. Jeg gruer meg og er nervøs!

Gleder meg til fest hos Lars og Stig igjen i morgen kveld! Det blir kos, og en mest sannynelig edru kveld, men morro fordet. Ingen lønn = Ingen penger.. Men det er jo helt greit når man uansett tilbringer kvelden med den festest typen folk! =D Tihi...

Nå er jeg sliten etter nok en dag med jobb. Handy-Ida slår til igjen ;D Ble IKEA mekking i barnehagen, og SJOKOLADEKAKE, med masse tilovers til meg. Jeg liker jobben min. Og så klart... Rett på trening med en fin powernap på banen, Helsfyr-Sognsvann ;D Gøy trening så klart, det er det jo alltid, flinke, flinke basene:) Men... Slutten var best. Tusen tusen takk, igjen!

Det var vel det..
"Be mine"

Natta =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar