onsdag 23. september 2009

Unnskyld.. Men =D

Noen problemer burde man ha løst fra starten av, så slipper man å ende opp med en jævla stor knute som bare blir vanskeligere og vanskeligere å knyte opp, for hver dag som går... Dagens visdomsord, eller no =P Hehe..

Men hvor var jeg. Jo unnskyld, jeg er ikke særlig flink til å blogge hver dag, som ellers. Jeg har nemlig noe annet på min prioriteringslite, men mer om det en annen gang =) Jobb og trening og ja, dere vet ikke hva... Har ikke vært på face'rn på en stund heller =O Og DET sier litt...

Ellers.. Jeg har det som plommen i egget, nå mangler jeg bare å flytte ut, så blir alt komplett, heldige meg, for en gangs skyld!! Jobb, Spirit og Landslag og ja... Uff, burde ikke snakke for mye om sånt, typisk at det skjer noe fælt...

I morgen skal jeg på et spennende møte i barnehagen, som jeg gleder meg til, og også selvfølgelig trene!!! =D Den faensinnihelvetes flikkflakken er så jævlig nærme, bare for å banne litt =) Unnskyld nok en gang ;)

Snart er det Oktober, som betyr lønning, can't wait.. Og Oktober betyr også flytte-ut-tid ;D Hmm.. Den lønna går nok fort, masse som må kjøpes inn. SENG!! Fremfor alt =) Forresten, jeg kjøpte den nye Dan Brown boken igår, dere vet, han som skrev "Da Vinci Koden". Nå er altså oppfølgeren her, og den topper boklistene så klart. Jeg gleder meg til å hugge inn på den, når jeg har tid =D

Og.. Til slutt. Unnskyld. Det er ikke meningen å sove så mye.

Klemmer, alle mine lesere =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar