torsdag 6. oktober 2011

4. Favorite stunt

Okei, velger å svare på denne som "favoritt stunt for meg å gjøre".. Mitt hittils favo-stunt å se har vært flikk flakk dobbel opp cupie. Den dere ;)

Hmm, mitt favorittstunt. Oi, vanskelig..

I partnerstunt er det full up! Men også stift up, hehe...

I all girl gruppe..; Jeg liker jo heel til heel tic toc. Men jeg liker også 540 bow... Eller vent, 360 tick up heel til heel :D Ææææ vanskelig spørsmål!

Twobased (gutter); pitch up full up, eller rewind :)

Eh ja :) Bra jeg har ETT yndlingsstunt da.



Nå skal sykeida i seng. Masj April.. I morgen blir en hektisk dag med photoshoot (igjen) og masse annet. Denne gangen er det ute i kulda med både Spirit og Force. Vet ikke om jeg kan fortelle hva det er, men det blir sinnsyke bilder. Jeg skal lett lage tapet av et bilde, hvis det blir sånn som jeg tror... Så blir det Sognsvann, og NIH-trening, lønningspils, og en kosekveld hos en kompis, yey. Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar