lørdag 29. oktober 2011

Helgen daaa :)


Enda et nytt bilde fra Cheer-heiagjengen :)

Så var man ute denne helgen også..(høst/vinter er på en måte den tiden jeg drar ut mest, og jeg aner ikke hvorfor..) Ble vors hos Anton fra jobben, sammen med de søteste kollegaene mine! Og Lee da, som jeg jobbet med før :) Og så ble det ut på løkka, til Bør & Børsen, jadda.. Karaoke og greier ;)

Bortsett fra en noe redusert form etter gårsdagens festligheter så har jeg hatt en fin dag. Vært på besøk på vikarjobben min idag også.. :) Helgebarnehage-ish! Blir bra å tjene litt ekstra!

Idag blir det rolig kveld hjemme alene..

:)

2 kommentarer:

  1. har du barn? ei lita jente? :)
    I såfall har du holdt deg utroooolig godt! forbilde for alle mødre :)

    SvarSlett
  2. Jeg har nok ingen barn, men en søster på fem, som er som en datter for meg :) men tusen takk, hadde nok ikke klaget om jeg ser ut som jeg gjør nå OG hatt barn.. Hehe.

    SvarSlett