mandag 10. oktober 2011

Helg er kult!

Denne helgen har liksom vært en blanding av avslapping og soffa-heng :P På lørdag hadde vi tidlig-trening, og etter det var det straka vegen heim for å slappe av og henge med roomiene mine! Pizza, fanta og tv! Søndag ble jo noe lik.

Våknet av ryddelyder, og bestemte meg for å være flink jente, å hjelpe til litt. Hjalp Maylinn å flytte ut, vasket bad/do/dusj og småryddet litt både her og der og inne på rommet mitt. Så var det step og styrketrening med Jeanette på Vallhall, og selv om jeg er litt "Nub" (som jeg har lært å si av lillebror) på alt som har med treningssenter å gjøre OG syk (og ikke så sterk i flyerarmene mine.. og dessverre svekling i knærne mine) så var det utrolig bra trening og kjempegøy. Skulle dog ønske at jeg var frisk så jeg VIRKELIG kunne gitt alt!!

Kom hjem til støkent hus og ikke lenge etter kom den ene nye roomien på besøk. En skikkelig hyggelig gutt! Tror det blir bra jeg :) Høhø...

Så ble det mer soffa-heng og mer mat :)

Nå er det natten! Poster noen av bildene til Einar fra shooten btw :)





<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar