lørdag 15. oktober 2011

Byyy!

I går gjorde jeg ca alt på en dag.. Fikk dessverre ikke jogget rundt Sognsvann, for hadde seinvakt, men rakk jo heldigvis treningen fint :)

Jeg skrudde i tuuuurn! Kropert da riktignok, but still... Jeg er glaaaad :) Etter trening dro vi rett til Peppes og så filmen som Espen har laget av oss. Jeg ble der ikke så lenge, så bare filmen og dro. Så var det vors og morro hjemme, litt stressvorsing fra min side, siden jeg kom litt seint. Gutta hadde invitert noen folk, så det var jo bra stemning. Ble "Yatsi" hele kvelden!

Idag har vi egentlig ikke gjort stort mer enn å vaske og rydde, spist på macern og shoppet litt.. Jeg altså.. Huff. Jeg har jo nok klær.. jaja. Skulle egentlig trene groupstunt idag, men matta i Viqueenshallen blir visst brukt til den campen, så da fikk vi ikke trent. Men skal kanskje til campen i morgen å se på =)

Og i kveld skal jeg kanskje ut igjen.. Vi får se..!

Yey!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar