onsdag 19. oktober 2011

Fine bildet :)


Liker appen min :)

Haha, har jeg forresten sagt at jeg har knust Iphonen min? Ikke litt heller.. :P Det er tredje som jeg har knust.. Og har mistet/blitt frastjålet 3 andre.. Så ble ikke lei meg engang (for det hjelper jo ikke akkurat..), ble bare sykt oppgitt over meg selv. Gah. Jaja..

Amazing var så flinke idag, og da er det alltid gøy å være trener :D fikk tom gartis taxi hjem, siden pappan til en jente er taxisjåfør, og bor på Frogner ;) Bra trening av meg og Lars også, btw.. Selv om det er så kaldt i hallen at jeg ikke tok av meg hettegenseren for å stunte, bare brettet den opp og måtte knyte hetta rundt fjeset. Hadde tom strømpebukse på meg :P haha...

Nå er jeg hjemme, har spist futuromaki til middag og stangselleri og aioli-dip til dessert ;) Føler meg litt sunn da :P

Har kanskje ikke skrevet at jeg har fått det for meg at jeg skal søke på Morehead state university..? Blir sykt mye jobb, og jeg må ta masse tester osv og lese vgs pensum for å bestå, for å ha sjans til å studere i USA.. OG seff på tryout og alt det der for å komme med på cheerlaget... Hadde jo vært drømmen da :D

Men men.. Må i seng nå..
Seinvakt i morgen.. Sove LENGE! Hell yeah! :) Trenger litt tid til å komme meg litt..

Natta!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar