torsdag 27. oktober 2011

LMFAO

Oki, jeg skal på konsert!! =) LMFAO og Far East Movement den 20 feb! Gleder meg SYKT! :D

Bortsett fra det har jeg svært lite å blogge om.. Gleder meg bare til lønning!! Da blir det å bestille Amsterdamtur og Berlintur, og farge håret og bli gjeldsfri og forhåpentligvis begynne så smått med julegaver (og vintersko til moi).... ;)

Idag har jeg vært i barnehagen min i 15 og en halv time btw.. Førstehjelpskurs etter tidligvakt (dvs jeg hadde 3 timer "dødtid" på jobb).. Yey. Kan ca hele kurset utenatt, selv om det selvfølgelig er veldig bra med gjentagelse hvert år. "Når sekundene teller"-filmen er jo alltid en klassiker fra det seine 80-tallet ;)

Nå er det senga! Natti!

3 kommentarer:

  1. Jeg vil se filmer fra trening! :D det kan du blogge om!

    SvarSlett
  2. Heihei. Så gøy at du skal på konserten!

    Vi har en fan-side for norske LMFAO-fans på Facebook. Der kan blant andre de som skal på konserten diskutere, komme med sladder, poste bilder, videoer og snakke om LMFAO konserten. Man kan komme med tips, fortelle hvordan man har planlagt konsertdagen, hva man skal ha på osv.

    Kanskje du blir bedre kjent med noen norske LMFAO-fans og møter dem før konserten i Oslo, eller på konserten? ☺

    Vi hadde satt veldig stor pris på om du linket til siden vår i et innlegg, slik at det blir mest mulig aktivitet på den før konserten den 20. februar.

    SvarSlett